تدریس خصوصی ریاضی در تهران و کرج
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

به مکتب ریاضیات (آموزش مفهومی، جامع، کامل و جذاب ریاضیات) خوش آمدید. مکتب ریاضیات: اولین مدرسه مجازی ریاضی در ایران موسسه تحقیقات پیشرفته ریاضی و آموزش ریاضی و کاربرد های آن ما دنیای ریاضی شما را متحول می کنیم و ریاضی را به گونه ای متفاوت با دیگر مدرسین به شما آموزش می دهیم همچنین تضمین می کنیم که دیگر نیاز به معلم خصوصی برای ریاضی نداشته باشید. برای آگاهي بيشتر با شماره 2060-926-0936 تماس بگیرید و یا به iMath100--@--gmail.com ایمیل بفرستید. (توجه: برای فرستادن ایمیل خط تیره های اطراف @ را حذف کنید.)
با تشکر، محمد رضایی، مدیر و موسس مکتب ریاضیات (اولین مدرسه مجازی ریاضی در ایران)
موضاعات
پیوند وبلاگ
وب سایت مهندسی اپتیک و لیزر ایران
بزرگترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران
پربازدیدترین سایتها
وب گذر - webgozar
persianv - پرشن وی
دانلود رایگان | وطن دانلود
پر بازدید ترین وبلاگ در بلاگفا
خانه ریاضی تهران
محاسبات نرم (Soft Computing)
فروشگاه اینترنتی
ریاضیات برای همه
عـکس.عشق.عـکس
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش ریاضی و آدرس mathschool.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
بهمن 1394
آذر 1392
آبان 1392
مهر 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
فروردين 1391
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
عینک آفتابی زنانه
ماشین جدید و یک میلیاردی علی دایی
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 199
بازدید کل : 355861
تعداد مطالب : 174
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 2

آمارگیر حرفه ای سایت


توماس ادیسون: جادوگر منلوپارک - ۲۵۰۰ اختراع

توماس ادیسون: جادوگر منلوپارک - ۲۵۰۰ اختراع

The Wizard of Menlo Park

هنگامی که ادیسون در دوره ابتدایی درس می خواند مدیر مدرسه وی اعتقاد داشت که ادیسون شاگرد کودنی است و عذر وی را از مدرسه خواست. ادیسون در طول حیات علمی خویش توانست ۲۵۰۰ امتیاز اختراع را در ایالات متحدهٔ آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان به نام خود ثبت کند که رقمی حیرت‌انگیز و باورنکردنی به نظر می‌رسد. واقعیت این است که بیشتر اختراعات وی تکمیل شدهٔ کارهای دانشمندان پیشین بودند و ادیسون کارمندان و متخصصان پرشماری در کنار خود داشت که در پیشبرد تحقیقات و به سرانجام رسانیدن نوآوری‌هایش یاریش می‌کردند. دهنی ذغالی تلفن، ماشین چاپ، میکروفن، گرامافون، دیکتافون، کینتوسکوپ (نوعی دستگاه نمایش فیلم)، دینام موتور و لاستیک مصنوعی از جمله مواد و وسایلی هستند که بدست ادیسون و همکارانش ابداع یا بهینه شدند.

اطلاعات بیشتر: ویکیپدیا


معمای مرگ در گوگل

تاسیس شرکت کالیکو  Calico با هدف افزایش و بهبود عمر بشر توسط گوگل

 

تاسیس شرکت کالیکو  Calico با هدف افزایش و بهبود عمر بشر توسط گوگل

تکنولوژی های غول پیکر امروزی حداقل تا حدی از گذشته چیزهایی آموخته  اند. از زیراکس گرفته تا RIM، همیشه هشدارهایی در مورد پذیرفته نشدن آن ها  در طول زمان بیان می شود. اکنون بسیاری از شرکت های بزرگ بخشی از بودجه خود را برای سرمایه گذاری سوداگرانه تر و مفاهیمی که ممکن است حتی به شکست  منجر شوند، اما تضمین کننده موفقیت این شرکت ها برای سال ها و یا دهه های  پیش رو می باشد، اختصاص می دهند. در این زمینه همواره کمپانی گوگل یکی از  بلندپروازترین این شرکت ها بوده است و به ارائه سرویس هایی همچون گوگل  فیبر، محصولاتی همچون گوگل گلس و سرمایه گذاری بر روی پروژه هایی مانند  انرژی تجدید شونده و ماشین خودران پرداخته است.

و اکنون گوگل به معرفی تازه ترین ریسک خود اقدام کرده است، و احتمالا این  یکی از غیرمعمول ترین اقدامات گوگل تا به این لحظه می باشد: تاسیس شرکت Calico. این شرکت به تازگی شکل گرفته است و "تمرکز خود را بر روی سلامتی و  رفاه به ویژه در رقابت با پیری و بیماری های مرتبط با آن" گذاشته است. این  ها کلماتی است که لری پیج مدیر عامل گوگل در یک مصاحبه مطبوعاتی دو بخشی  بیان کرده است. می دانیم که شرکت کالیکو تمرکز خود را بر افزایش و بهبود  عمر بشر خواهد گذاشت اما اینکه این اقدام چگونه و به چه شیوه و مدل تجاری  انجام خواهد شد، از مسائلی است که این شرکت باید در مورد آن توضیح دهد.

شرکت گوگل با مدیریت آرتور لوینسون می باشد. لوینسون به عنوان مدیر اپل و  مدیرعامل سابق زیست فناوری پیشگام جنه تک (biotech pioneer Genentech) به  نظر می رسد که برای این کار مدت هاست که آموزش دیده است. جدا از تلاش گوگل  در ایجاد  شرکت کالیکو، می توان مطمئن بود که این شرکت احتیاج به سرپرستی  با تجربه کافی در دنیای تکنولوژی های مصرفی دارد. سابقه کار لوینسون به  عنوان مدیرعامل جنه تک و انجام تحقیقات علمی در این شرکت نیز تحسین برانگیز است و می تواند ارتباطات و اعتبارات پزشکی را برای این شرکت جدید به  ارمغان آورد. گوگل سلامت (Google Health) آخرین تلاش این کمپانی در صنعت  سلامتی و بهداشت بوده است که با شکست مواجه شده بود و در ژانویه سال جاری  تعطیل شد.

لری پیج ممکن است دلایل خوبی برای اندیشیدن به مشکلات سالخوردگی داشته باشد از آن جایی که در چندین سال گذشته با مسائل مربوط به سلامتی درگیر بوده است. سابقه فشار عصبی صوتی همواره او را به سمت انجام تحقیقات قابل توجهی بر روی این مشکلات هدایت کرده است. چگونگی برنامه ریزی این شرکت در ارائه دیدگاه  بهبود بخشی و طولانی کردن عمر انسان تنها یک گمان است و بستگی به رغبت و  تمایل گوگل دارد. آیا آن ها از راه حل های نرم افزاری جهت رفع مشکلات  سلامتی استفاده می کنند و یا به سخت افزارهای سلامتی و مهندسی پزشکی روی می آورند؟ آیا آن ها عموم مردم را هدف قرار می دهند و یا تنها به ارائه  دهندگان مراقبت های بهداشتی توجه می کنند؟

پیج در نظری در مجله تایم، این اطمینان را حاصل کرد که ایده های کالیکو به زودی تصریح خواهد شد. او  اشاره می کند تنها با ارائه درمانی برای سرطان، حد متوسط طول عمر انسان ها  را تا ۳ سال افزایش می بخشد و آن ها می خواهند به فراتر از این مقدار فکر  کنند. آن ها می توانند دیدگاه خود را بر علل واقعی پیری متمرکز کنند، که یک شکست سلول ناشی از فرآیند مولکولی می باشد. فکر می کنیم این فرایند کاملا  غیرقابل کنترل باشد که اساسی ترین حقیقت زندگی و به پایان رسیدن آن است.

واژه "رفاه" در مصاحبه مطبوعاتی پیج، همچنین موجب ارائه امکانات جالبی می شود. فناوری هایی همچون تحریک عمیق مغزی جهت افزایش توانایی های شناختی به نظر  با تصویر شرکت گوگل متناسب نمی باشد و می تواند به عنوان جلوگیری از کند  شدن برخی فرایندهای مغزی با بالا رفتن سن، تصور شود. خواست گوگل در این  زمینه فراتر از یک تامین کننده ساده تحقیقاتی می باشد.

منبع : ExtremeTech

--------------------------------------------------------

ابتدا دنیای مجازی را تسخیر کرد و حال به دنبال دنیای پس از مرگ است. گویا غول بزرگ جست وجوگر خستگی ناپذیر است و با عطش بیشتر، این بار در پی چشمه حیات است. هر چقدر هم جسارت در رسیدن به هدفی چنین بلندپروازانه قاطعانه باشد، باز به نظر خنده دار می رسد اما زمانی که مدعی نام گوگل را به یدک می کشد، بحث کمی تأمل برانگیز و البته شنیدنی تر می شود. شکی نیست که لری پیج، مؤسس و مدیر عامل یکی از موفق ترین، گسترده ترین و در عین حال عجیب ترین شرکت های روی زمین است.
به هر حال، مسلماً گوگل در تجارت موتورهای جست وجوگر و مهم تر به دلیل سودآوری، در تجارت آنلاین حرف هایی برای گفتن دارد. علاوه بر این، در تجارت ماشین های بدون سرنشین، عینک های محاسبه گر، ارائه اینترنت به طریق بالن های هوایی در مناطق محروم، پروژه های تحقیقاتی روی ماه و چندین حوزه دیگر فعالیت دارد. حال، گوگل در تصمیم عجیبی دیگر Calico را راه اندازی کرده است؛ شرکتی که روی سلامت و به طور خاص سالخوردگی تمرکز خواهد داشت.


مکتب ریاضیات - ادامه خدمات و فعالیت ها

سلام بر همه بینندگان مکتب ریاضیات

 

مکتب ریاضیات از امروز مجددا فعالیت ها و خدمات خود را ادامه می دهد.

 

با تشکر

محمد رضایی

مدیر و موسس مکتب ریاضیات

۱۳۹۲/۷/۲۸


آخرین مطالب ...
» مشاوره کنکور سراسری و افزایش ۴۰ درصدی نمره ریاضی
» مشاوره کنکور سراسری ریاضی بالای ۸۰ درصد
» مشاوره کنکور سراسری ریاضی بالای ۸۰ درصد
» برگزاری دوره جامع آموزش ریاضی
» انجام پایان نامه پردازش تصویر
» ریاضیات بالای 80 درصد تضمینی کنکور 95
» مسابقه ایده های برتر مکتب ریاضیات
» تدریس خصوصی ریاضی - مشاوره پایان نامه و پروژه ریاضی کامپیوتر IT - مکتب ریاضیات
» دوره جامع آموزش ریاضی
» مشاوره و انجام پایان نامه کامپیوتر و ریاضی و IT
» وبسایت جدید مکتب ریاضیات
» تدرىس جامع و کامل رىاضى و کنکور
» بازي رقابتي رياضي 2013-2014
» اندر کاربرد علم ریاضیات
» پنجمین سالگرد تاسیس مکتب ریاضیات
» پروفسور فضل‌الله رضا - دانشمند برجسته در رشته مهندسی برق، ریاضی و ادبیات
» مکتب ریاضیات: مرکز تخصصی آموزش ریاضی
» تدرىس کنکور و رىاضى
» مسابقات برنامه‌نویسی بیان
» بزرگ‌ترین رقابت علمی-فناوری کشور با 12,000,000,000 تومان جایزه

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com